jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Wednesday, June 15, 2011

AEROBICTHON-FITNESS FOR LIFE @PASIR GUDANG

Sabtu-21 May 2011
Atrium Pasir Gudang

event kali ni di anjurkan oleh Easyfit Workout Pasir Gudang.err,cerita ni agak lama,saya agak kesibukkan untuk update.hehee....

oke,event kali ni memang terasa kemeriahannya sebab disertai oleh ramai instructor-instructor bertauliah.antaranya ialah tuan punya Easyfit sendiri iaitu kak Shida,bersama-sama kak Chah,Redza,kak Dash,Shasha dan ramai lagi.

see...ramai kan???

wakil-wakil dari Fun 2 Fit kali ni terdiri daripada bos+instructor kami iaitu kak Azy,kak Amy,bersama-sama anak-anak buah mereka ini iaitu saya,Anne,kak Shima,kak Zahrah,kak Yanti,kak Ling,kak Lida dan juga kak Nell.terasa seronok event kali ni sebab kak Ling datang bersama abang sayang aka cameraman....hehee...jahatnye saya...sorry bang ye,bukan ape,selalunya susah benor nak ada muka saya kat gamba2,sebab saya yang selalu tukang snap.kali ni saya cuma tadah muka je...hahahaaa...

persembahan pertama untuk hari ini dah tentu lah J-robik,diketuai oleh en.Mus.tahap kela0t kami masih berada di peringkat 60%....hahaaa....sebabnya kami cuma tau zapin je.yang lain semua kela0t....haish...tunggu lah ye,da pandai nanti saya nak eksyen je time J-robik.huhuuu

J-robik by en.Mus

muka confident time zapin je....hehee

ketatnya muka kau Fiza.......

yuhuu...i`m flying........

oh ye,Fun 2 Fit telah menghantar wakil untuk mengadakan persembahan latin.wakil-wakil yang terpaksa berhempas-pulas di saat-saat akhir itu ialah saya huhuuu.... Anne,kak Amy,kak Shima,kak Yanti dan juga kak Zahrah.nasib baik lah kami ni mempunyai kecekapan untuk pick up cepat...hahahaa...berlagak kau ye Fiza!

video show latin kami tak dapat nak saya upload sebab ada masalah teknikal kat handset saya tu.huhuu..jadi,gamba sekeping pon jadi la ye....oh ye,masa show ni berlangsung,saya telah mengalami sakit perut yang teramat-amat sangat.mungkin sebab perut kosong kot....

kalau korang zoom gambar ni,korang bley nampak muka ketat saya.....hahaa

hah,F2F tak sah kalau tak bergaya kan????

selesai bergambar,kak Amy ajak saya pergi makan.disertai juga Anne dan kak Shima.jadi,sementara mereka-mereka bertungkus-lumus beraerobik,kami pula bersantai-santai bersama bihun sup panas,enak,meletop dan tebaekkk.hahaha....seyes,sedap beb bihun sup dia.....da jadi macam orang yang tak cukop makan pulak,sebab menghirup sup hingga ke titisan terakhir....pehhh...bungkos satu lagi bihun sup bang!!!hohohooo

lepas makan kami sambung aerobic dan juga bergambar....heheee....jadi terimalah gambar-gambar daripada ratu-ratu F2F.... :P



ini namanya orang buat show kat atas,tapi kami buat show sendiri kat bawah...huhuu

erm,event kali ni habis agak lewat petang,sebab ramai yang ambil bahagian untuk buat persembahan.tapi memang happening dan havoc.errr,ini je lah entri untuk kali ni.....tak tau dah nak cerita apa.hohooo










No comments:

Post a Comment

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...