jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Monday, July 25, 2011

APAM POLKADOT

Dah lama tak update blog...hmmm,bila datang penyakit malas memang camni la jadinya.dalam bulan Julai ni banyak sangat peristiwa,ada yang sedih,best,macam-macam lah....

oh ye,memandangkan bulan puasa menjelang tiba,saya nak share beberapa hasil kerja saya untuk di niaga kan sepanjang bulan puasa.kami juga menerima tempahan seperti kuih raya,coklat,cupcake dan juga hamper raya.jadi pada sesiapa yang berada di area Johor Bahru boleh la buat tempahan jika berminat ye....

oke,hari ni saya nak share apam polkadot 100% buatan saya sendiri.heheee....boleh pilih filling samaada nak blueberry,strawberry,coklat atau pon kaya.....

meriah kan kaler dia???heheee

apam polkadot ni di tempah oleh kawan baik saya iaitu Azie

apam(4pcs) ni hanya boleh didapati di RESTORAN UBI KAYU



untuk harga di RESTORAN UBI KAYU,sekotak apam 4pc ni ialah Rm1.50.

tapi,untuk tempahan 100pc - Rm35

tempahan melebihi 200pc - Rm60+++

sebarang tempahan boleh la hubungi saya 012-5954717 / 017-7472718






No comments:

Post a Comment

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...