jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Sunday, March 11, 2012

MAJLIS SANDING NORSHAH & KAMIL

Lama sangat tak update blog ni,dah makin bersawang rupanya.bukan takde idea,tapi takde sumber laptop.huhuhuuu....idea berenang-renang dalam kepala ni,tapi bila laptop depan mata,semua hilang entah pergi kemana.haish......

oke lah,disebabkan idea masih tak jumpa lagi,ini saya tunjukkan gambar sekitar wedding sepupu saya (belah ayah).persandingan ni berlaku minggu lepas,pasangan Norsyah dan suaminya Kamil selamat diijabkabulkan pada jumaat 2/3/2012.majlis pernikahan mereka kami tak dapat hadiri,kerana jatuh hari jumaat,kata abang pengantin selaku wali,pernikahan di KL sekarang ni mesti la dilakukan pada hari bekerja.sebab tok kadi dapat cuti hujung minggu gak kot....heheee....

lokasi persandingan di pihak perempuan di adalah di dewanraya Kampung Sungai Pusu,Gombak.memang orang kampung kat sini kalau kahwin buat kat sini,senang.masak pon secara gotong royong. *tapi saya tak termasuk didalam golongan orang bergotong royong ituu

bukan apa,kami tutup kedai tengahhari sabtu,pastu baru gerak ke KL.sampai di KL pon lebih kurang waktu senja....malam bila pergi ke dewan,semua kerja dah siap.orang gotong royong pon dah balik.yang tinggal cuma makanan yang untuk dimakan....hihihii

oke,sila lah tatap gambar-gambar ini...





sepupu saya jugak-Azny dan saya...jangan kata muka saya tembam.saya tau lah.huh.




sekian,itu saja.takde mood bila perut lapar.otak tak boleh berpikir dengan sempurna.huhuhuuu....

bai.







No comments:

Post a Comment

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...