jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Wednesday, April 25, 2012

KISAH SEORANG DOKTOR BERWIBAWA

Assalammualaikum  cinta  kawan-kawan

Entri serba ringkas ini adalah di klasifikasi kan sebagai entri bengang.

Situasi berlaku di bilik Doktor O***.

Doktor : sakit apa?   tet tet tet ***taip komputer
Pesakit : saya sakit kaki doktor,dah sebulan bengkak sebab jatuh.    sambil menyinsing kaki seluar hingga paras atas buku lali
Doktor : bahagian mana?   tet tet tet ***taip komputer
Pesakit : buku lali doktor...
Doktor : kaki kanan atau kiri?   tet tet tet ***taip komputer
Pesakit : kaki kanan 
Doktor : dah berapa lama?   tet tet tet ***taip komputer
Pesakit : dah sebulan doktor.tapi saya dah pergi klinik,doktor kat sana suruh saya buat x-ray,sebab buku lali ni dah sebulan bengkak.

Doktor : ok.pergi bilik x-ray.   tet tet tet ***taip komputer

Dengan bantuan pembantu makmal,x-ray dijalankan macam biasa.dan setelah mendapat x-ray film kena lah pergi jumpa doktor tadi untuk explanation.

Pesakit : doktor,ini x-ray film saya


Doktor : no crack no fracture. sambil simpan balik x-ray film tu dalam envelope dan bagi balik pada pesakit.
Pesakit : ?????

Malas nak layan punya pasal,pesakit tadi pon blah je.dalam hati rasa macam nak sumpah seranah je.

bengong punya doktor.kalau takat tanya sakit apa,tet tet tet,berapa lama tet tet tet..macam tu atok aku pon boleh jadi doktor!bagi la explanation kenapa kaki aku bengkak sampai sebulan ni.ni tak,taipppp je komputer tu.kaki aku ni jangan kata tengok,jeling pon tidakkk...doktor hape ntah!!!

Dan pesakit itu adalah saya.Terima kasih doktor.







No comments:

Post a Comment

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...