jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Friday, July 20, 2012

BIRTHDAY CELEBRATION YANG AWAL SEMINGGU

Assalammualaikum

Sehari sebelum Ramadhan bermula,saya,Anne,kak Amy dan kak Anny keluar shopping barang-barang untuk homestay kak Amy di Aeon Bukit Indah.sebelum shopping kami mengisi perot yang kosong di BBQ Chicken.

First time makan kat sini,oke la,not bad jugak makanan dia.rambang mata jugak nak memilih.macam selalu pilihan saya dan Anne mesti sama,so kami akan pilih hidangan yang lain-lain,boleh rasa-rasa kan...




Saya pilih chicken grilled burger dan coleslow,Anne pulak chicken meat loaf fettucine dan mashed potato.yummyyy.....kak Anny makan vegetarian spagheti,dan kak Amy pulak chicken crisp fettucine.wowweeee....semua selera western gitu.

Lepas dah order makan,baru laa saya tau,rupanya makan-makan ni adalah sebagai birthday celebration saya yang awal seminggu.sebab birthday saya jatuh bulan puasa,dan jugak masa tuu saya ada kat kl.kira ini untuk farewell jugak laa....kebetulan jugak birthday kak Anny lagi berapa hari je lagi...so sama-sama la punya celebration la ni.



Seronoknya bila ada orang belanja makan best-best kan....terima kasih sangat-sangat kat kak Amy yang berbaju merah tuu.saya sayang kak Amy,banyak tolong saya....hmmmm

wajah-wajah happy....!!!

Lepas shopping sampai penuh 2 troli,kami singgah pulak di Baskin Robin.wahhhh....ni betul-betul feberet saya!kitorang kalau dalam perjalanan ke KL mesti singgah Machap makan aiskrim BR ni.kira feberet saya,Anne dan kak Amy jugak laa....


See.....kemain lagi saya kan.memang begitu lah saya bila dapat aiskrim BR ni...

ini lah teman-teman saya.....




Sekali lagi saya ucapkan terima kasih pada kak Amy yang berbelanja sakan untuk saya,Anne dan kak Anny....Ailebiu lahhh sangat-sangat!!!



Hmm,sekian tuu saja.selamat menunaikan ibadah puasa!

Harap-harap dapat puasa penuh lagi tahun ni.macam ada harapan je.dan jugak dapat khatam Al-Quran sebulan ni.




No comments:

Post a Comment

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...