jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Wednesday, July 11, 2012

KARNIVAL KECERGASAN-dan pemenangnya ialah....

Acara penutup untuk karnival kecergasan ni berlangsung dengan sangat meriah.lagi-lagi dengan penuhnya budak-budak sekolah yang masuk pertandingan J-robic.danjuga dengan keletah Joey (pelakon/suami Watie Elite ye) yang asik mengusik para hadirin.

Sebelum pengumuman keputusan,ada persembahan skipping,hip hop dan juga aeobic/stepboard.

persembahan dari team kami

oke lah,ini adalah keputusan untuk team kami

Juara bagi kategori aerobic...!!!



Team fitball kami dapat no.2...welll,oke la kan.first time tau kami bertanding kategori fitball ni.so,dapat 2nd prize pon da bersyukur.yang menang tempat pertama tuu memang layak dan tak di nafi kan lagi mereka adalah terbaek.



Team stepboard kami dapat no.3....InsyaAllah lain kali kami akan cuba yang lebih baik.



Kami memang sangat berterima kasih pada kak Zana yang tak jemu-jemu train kami dan jugak anaknya Syasya (Sihat Cergas Gym).jauh tuu datang dari Senai untuk train 3 team kami.terima kasih pada kak Lynda (Grace Fitness) yang sudi bergabung dengan kami.kak Honey dan kak Betty (I-Sha Aerobic Centre) yang datang jauh dari Kulai untuk training bersama kami.dan paling tak lupa kak Azy yang bersengkang mata untuk edit lagu untuk 3 team ni...hengat sssenanggg keh nak hedit lagu ni..!

Well,gambar ni adalah terbaekkk...kenangan yang sangat indah untuk team kita...!!! 






Seminggu tido pakai medal ooiiii....



oh yee....kredit gambar pada kak Wawa,kak Betty,Ety,kak Norlida,Anne dll.sory,wa tade kamera dah.copy je dari korang...huhuuu



tammat









No comments:

Post a Comment

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...