jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Thursday, October 13, 2011

Bertemu kembali

Assalamualaikum...

Lama rasanya saya tak update blog ni.bukan takde cerita baru,tapi banyak sangat.cuma masa agak mencemburui saya untuk berblogging...chewahhh...

Sebenarnya sejak pemergian nettbook merahnye makngah saya tu ke alam kedai komputer terpakai,saya takde alternatif lain untuk online.takde maknenya nak drive,cari parking semata-mata untuk online kat cc.dah la kat cc feberet saya tu da pakai tv plasma 32" kot...takde masa nak kira bape inci yang benor.ada ke screen monitor sebesar alam tu.abes satu cc nampak apa yang saya taip.maluu makk...

Jadi sekarang saya baru nak berjinak-jinak menggunakan tablet.jadi nampak agak gagap dan kayu sikit untuk menaip...huaaa...nampak benor rabun it...

Ok,sekian untuk hari ini.semoga bertemu lagi di lain hari...hehee

No comments:

Post a Comment

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...