jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Sunday, October 16, 2011

Kisah si penjual tiket dan driver bas yang macam S***

Entri ini dituju khas kepada penjual tiket bas dan juga driver bas semalam.

Semalam adalah hari yang agak sibuk buat RUK.dalam masa yang sama saya harus ke Kl pada jam pukul 9.30 pagi.

Ye,saya akui saya terlambat untuk tiba di hentian Sri Putri.tapi lambat saya cuma dalam 2-3 minit je dari jadual yang ditetapkan.tapi,penjual tiket dan driver bas tu nak marah saya macam la saya lambat 15 minit!

Perempuan yang penjual tiket tu kata takkan la bas 9.30 saya kena datang 9.30? It just take 3 minit,so why diorang nak marah customer sampai macam tu?saya pon balas la balik.rasanya sesiapa yang naik bas dari Sri Putri pon malum ngan peel bas kat situ.biasanya bas akan tiba lewat setengah jam.saya sendiri pon da biasa ngan kelewatan bas kat situ.korang boleh refer ngan entri-entri lama saya,paling teruk masa saya nak pegi Langkawi,punya lambat bas.so far saya tak pernah nak marah-marah si penjual tiket atau pon driver bas.tapi bila semalam diorang nak marah-marah saya sebab saya lambat 2 minit,itu sudah lebih.pastu dapat plak seat ntah hape-hape,memang saya bengang gile.nak kata jam saya tak betul,tak jugak,sebab jam dalam bas tu pon baru pukul 9.32 minit!

Lain kali kalau bas kat situ lambat memang mampus kau aku maki!tak kira la penjual tiket ke ataupon driver bas!

3 comments:

  1. haaa..kan dah marah cik fiza kita ni.

    ReplyDelete
  2. Mmg marah tahap gaban da ni cipina ooi....

    ReplyDelete
  3. saboo... jer lah,dulu saya pun pernah marah driver tapi dia marah saya balik....dia kata kalau dia pandai tak lah dia jadi driver & penjual tiket huhuhu...

    ReplyDelete

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...