jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Friday, March 25, 2011

karaoke @ DIVA TMN SURIA

ahad lepas,balik je dari poco-poco rock,sy terus bersiap untuk keluar dgn sorang lagi bff sy iaitu adie n her hubby,wan.sebenarnya sy nak ajak adie kluar since sabtu lagi.tp disebabkan dia ada kat kampung Muar,so terpaksa di postpone ke hari ahad.tak kesah la kan?adie pon macam dapat rasa saya memerlukan dia....huhuuu.....sebab tu dia sampai je dari Muar terus hallo2 saya untuk berkaraoke...thanks dear.....syok jugak rasanya keluar tanpa drive sendiri....heheee....sebab hubby adie yg drive.saya just follow je...

ok,karaoke kat DIVA TMN SURIA,JB ni adalah salah satu tempat karaoke feberet sy.sebab tempatnya cool.walaupon terletak didalam Giant Supermarket....huhuu...tempatnya luas.ada beberapa kategori bilik.harganya agak mahal daripada tempat biasa,tapi yg buat saya suka ialah semua lagu2 yg saya suka nyanyi ada kat sini.biasa la,saya ni berjiwa evergreen,so lagu2 yg saya suka semuanya lagu2 lama.kebanyakkan pusat karaoke biasa takde simpan lagu2 tu....haihh....

disebabkan bilik standard da penuh kami amek bilik deluxe...mak aihhh...macam nak masuk 15orang!luas gila.da macam master bedroom pulak.padahal kami cuma bertiga....Wan membuat pembukaan dengan menyanyikan lagu kau pergi jua sementara saya ngn Adie bergosip2 dan meluah perasaan.... :(

mari layan kan gamba2 ini

adie n wan.....

mari pilih lagu

gamba lampu pon kau nak snap Fiza?

mari bersantai....heheee

Adie ni memang teman sekaraoke saya sejak azali lagi....suara dia memang power!mmg sy tak bley challenge langsung!

oh ye,bilik2 kat sini di namakan dengan nama2 artis terkemuka Malaysia ye.antaranya ialah



heheee....yg lain2 saya tak tau apa namanye.takde masa nak pegi snap semua pintu kat situ.

err...blur!ok,ini ruang bawah DIVA.ada stage untuk karaoke open,artis pon da banyak perform kat sini.kalau nak santai2 kat bawah ni pon cun.oh ye,ada beberapa table snoker jugak tau kat sini.

pose sebelum balik....heheee....

hmm,sekian,inilah entri utk kali ni.ini adalah salah satu aktiviti untuk saya lupa kan masalah.dan ini adalah salah satu tempat karaoke terbaek....yeah!












No comments:

Post a Comment

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...