jangan segan silu untuk klik ye!

jangan lupa klik sini jugak!

Pages

busuk

Wednesday, March 23, 2011

POCO-POCO ROCK @ KIPMART TAMPOI

ahad-20/03/2011
2pm
bertempat di KIPMART TAMPOI

yuhuuuu.....poco-poco versi rock telah disertai oleh tujuh group dari serata kelab aerobic sekitar johor.memang meriah walaupon tempat agak terhad atau dalam erti kata lain ialah 'sempit'!tapi walau camne pon memang happening.

ini adalah gamba2 group yang ambil bahagian-

cantik gak koreografi adik2 ni....

step diorang memang pantas

wuuu....MICHAEL JACKSON!

yeah!poco-poco jom!

hah!memang rock la group ni,tengok la muka diorang tu...

salute gile ngan akak ni,memang ROCK!!!

group kak Ani,yg budak2 pompuan td tu anak buah kak Ani ni gak.step kak Ani ni pon best!

group ni pon best jugak!

lepas ketujuh2 group mempertaruhkan poco-poco rock masing2,tiba lah masa untuk persembahan daripada beberapa group2 lain.antaranya ialah saya dan Anne yang join group salah seorang instructor FUN 2 FIT iaitu kak Ram.mula2 saya agak takut nak naik stage,sebab tak buat apa2 preparation langsung!ye,saya tau kak Ram akan persembahkan step BONA MANA.tapi saya ni jarang kelas ngan kak Ram.memanglah dah berapa kali gak la saya follow step BONA MANA ni,tapi....errr....setelah dipaksa oleh Anne yang banyak bagi support pada saya dalam bidang aerobik ni,so saya follow aje la diorang naik stage.fuuuhhhh.....gementar tu memang ada.tapi mungkin diri saya ni telah dipengaruhi oleh Anne untuk 'lupa diri' seketika apabila mendengar muzik,jadi saya rasa memang enjoy gila atas stage tu....saya cuba lepaskan tekanan dengan aerobik!

bila da turun pentas,memang sangat lega!berpeluh gak la badan.tapi kami tak berhenti kat situ je.turun stage masih ada lagi persembahan dari group lain.dan kami pon turut berdansa dari bawah stage.huhuu......

setelah selesai berdansa,dan sementara menanti keputusan dari panel hakim,MC majlis ni buat pertandingan JANGAN LUPA LIRIK.dan memerlukan 5 orang peserta.Anne suruh saya join,dan apalagi,dengan pantas saya berlari naik ke pentas sebelum orang lain naik lagi,tanpa memikirkan perasaan malu ataupon akibat daripada perbuatan saya ini...huhuuu....untung2 dapat voucher KIPMART kan?setelah mencuba nasib beberapa kali saya menang apabila menyambung bait lagu daripada Stacy-Jahat....heheheee...

ini second batch...heheee..time saya naik stage lupa nak suruh Anne snap....adehhh

kak Ram dpt cenderahati sbgai tanda penghargaan

abang MC yg lambat benor nak umumkan pemenang

ok,group akak ni dpt tempat ke-4

adik2 ni tempat ke-3

group kak Ani dpt tempat ke-2

yeah!!!the real poco2 rock!group akak2 yg muka ganas tu dpt no.1!

adehh...blur la pulok....

ok,itu saja.

p/s : minggu depan ada aerobic dekat Skudai Parade pulak




















2 comments:

klik tau

busuk shout

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...